Uvjeti korištenja

Opći uvjeti korištenja internet trgovine Jeftino shop sastavljeni su u skladu sa

Zakonom o zaštiti potrošača i na temelju međunarodnih kodeksa online poslovanja.

Internetskom trgovinom Jeftino shop upravlja tvrtka Zgrabi popust j.d.o.o(u

daljnjem tekstu “ponuđač”). Savjetujemo vam, da prije upotrebe internetske stranice

pažljivo pročitate ove opće uvjete. Prilikom registracije na internetsku stranicu kupac

dobije korisničko ime, koje je jednako kao i njegova e-mail adresa i lozinku.

Postupkom registracije posjetilac internetske stranice postaje kupac i dobiva pravo

kupnje. Samim korištenjem internetske stranice kupac se automatski slaže sa općim

uvjetima navedenim u daljnjem tekstu. Članovi internet trgovine imaju dostupne

posebne pogodnosti kao što su Akcijska ponuda i Posebna ponuda. Svi osobni podaci

strogo su zaštićeni.

Ponuđač zadržava pravo promjene uvjeta na internetskoj stranici Jeftino shop bilo

kada i bez prethodnog obavještavanja. Sve promjene su obvezujuće za kupce; zato

vam savjetujemo da redovito pratite Uvjete poslovanja.

CIJENE

Sve cijene u internet trgovini Jeftino shop  su navedene u EUR i HRK. Cijene

vrijede u trenutku naručivanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.

Ponuda vrijedi do prekida.

Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca je ugovoren u trenutku, kada ponuđač

potvrdi narudžbu (kupac dobije poruku putem elektroničke pošte o statusu Narudžba

potvrđena). Od tog su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni, i vrijede kako za

ponuđača tako i za kupca.

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje poduzećem kod dostave

Kupac plati dostavljaču u gotovini, prilikom dostave narudžbe na adresu kupca.

Plaćanje putem predračuna na račun prodavača

Narudžbu možete platiti putem predračuna na transakcijski račun prodavača.

Uplata direktno na naš tekuči račun je moguča samo po predhodnom dogovoru.

Uplate koje če biti izvedene bez dogovora, neče biti uvjet za kupovinu.

TROŠKOVI POŠTARINE

Prodavač je dužan na temelju narudžbe odabrati i zagarantirati čim niže troškove

slanja pošiljke.

Kupac je dužan snositi troškove slanja narudžbe poduzećem osim u slijedećim

primjerima:

kod narudžbe artikala koji imaju pored opisa napomenu: “poštarina uključena u

cijenu” ili “besplatna dostava“;

NARUDŽBA ROBE

Kupac može željene artikle naručiti putem telefona, elektroničke pošte ili putem

interneta na internetskoj stranici trgovine.

Ispravke ili dodatke narudžbi možete nam slati putem elektroničke pošte ili putem

telefona. Podaci o sklopljenom ugovoru ili o ugovorenoj narudžbi pohranjeni su kod

tvrtke Zgrabi popust j.d.o.o Kupac može najlakše do ugovora doći prethodnom

provjerom putem svoje elektroničke pošte.

POSTUPAK KUPNJE ILI NARUDŽBE

Prije početka narudžbe, posjetitelj internetske trgovine treba se registrirati kao

korisnik. Nakon registracije korisnik može započeti postupak narudžbe.

Koraci kupnje/naručivanja:

korak: Kupac u internetskoj trgovini pronađe željene artikle, odabere njihovu

količinu, te ih doda u košaricu. Pokaže se sadržaj košarice, gdje možete kliknuti za

završetak kupnje. Tada upišete vaše korisničko ime i zaporku ili se možete ponovo

registrirati. Zatim izaberete željeni način dostave, odaberete način plaćanja, te

potvrdite narudžbu.

korak: Nakon potvrde narudžbe kupac dobiva obavijest elektroničkom poštom da je

narudžba prihvaćena.

korak: Ako kupac narudžbu ne obustavi, ona ide u daljnju obradu. Kad prodavač

pregleda narudžbu, provjeri raspoloživost naručenih artikala, može narudžbu potvrditi

ili s razlogom odbiti. Kod potvrde narudžbe trgovac obavijesti kupca putem

elektroničke pošte o predviđenom datumu dostave. Ugovor između kupca i prodavača

o kupnji naručenih artikala time je neprekidno sklopljen.

Dodatna objašnjena o kupovini i uporabi svih proizvoda

Prije uporabe, svaki je proizvod potrebno testirati na za to predviđen način. Ukoliko

niste sigurni na koji bi način to napravili, ili niste sigurni da je proizvod siguran za

korištenje, te mislite da može učiniti štetu po zdravlje ili okoline, molimo Vas da

proizvod ne koristite, te da o tome obavjestite prodavača i vratite mu proizvod. Sve

proizvode koje koristite po Vašem nahođenju koristite NA VLASTITU

ODGOVORNOST.

Nastojimo napraviti detaljnije i pravilnije opise ispod slika. Unatoč tome, ne možemo

Vam garantirati da su svi navedeni podaci proizvoda ispod slika točni.

Slike na stranici su simbolične.

OBJAŠNJENJE

Nastojimo napraviti detaljnije i pravilnije opise ispod slika. Unatoč tome, ne možemo

Vam garantirati da su svi navedeni podaci proizvoda ispod slika točni.

PREKID NARUDŽBE

Posjetitelj internetske stranice može narudžbu obustaviti u roku od 2 sata nakon

sklapanja narudžbe putem elektroničke pošte ili telefona.

U elektroničkoj pošti obavezno navedite sljedeće podatke:

U naslovu poruke: ‘Prekid narudžbe’

U sadržaju poruke: a) ime artikla b) ime i prezime kupca c) adresa kupca (adresa

isporuke)

NABAVA ROBE

Ako je roba raspoloživa na zalihama, trgovac će robu u roku nekoliko dana (najviše 3

-5 radna dana) primjereno zapakirati i poslati kupcu na kućnu adresu. Uz naručene

artikle kupac dobiva i račun. U izvanrednom slučaju kada robe nema na zalihama, i

ona ne bude dostupna u propisanom roku kupac će o tome biti obavješten putem e-

maila ili telefona.

Dostava se provodi preko ugovorenog partnera GLS ili Hrvatske Pošte. Dostava

vrijedi za područje Republike Hrvatske. Za bržu dostavu ali i dostavu izvan granica

Republike Hrvatske potrebno se dogovoriti putem telefona ili elektroničke pošte.

PROPISI O PREKIDU/OBUSTAVI UGOVORA – POSTUPAK ŽALBE

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, stranka može u roku od 14 dana nakon

primitka pošiljke (na kontaktni e-mail: jeftinoshop.marketing@gmail.com javiti da obustavlja

ugovor ili narudžbu, bez prethodnog obrazloženja svoje odluke. Jedini trošak, koji

kupac snosi u slučaju obustave ugovora, jest neposredni trošak vraćanja robe (trošak

poštarine plati kupac). Potrošač treba robu vratiti prodavaču najkasnije u roku 30 dana

nakon poruke o prekidu ugovora. Preporučujemo, da nas prije povratka robe

obavijestite na adresu elektroničke pošte, da se dogovorimo o najboljem načinu

vraćanja narudžbe. Pošiljke sa otkupninom ne prihvaćamo.

Propis o prekidu ugovora i povratu naknade sukladno s 43. člankom ili obavijest ako

tog prava nema – u slučaju obustave ugovora tvrtka je dužna odmah ili najkasnije u

roku 14 dana nakon zaprimanja obavijesti o prekidu ugovora vratiti sve primljene

uplate. Ako je kupac već primio robu i odustane od ugovora, dužan ju je vratiti ili

izručiti tvrtki ili osobi, koju je tvrtka ovlastila za primanje robe odmah ili najkasnije u

roku 14 dana nakon obavijesti o obustavi; osim ako tvrtka ponudi, da sama preuzme

vraćenu robu. Računa se da je kupac pravovremeno vratio robu samo ako ju pošalje

prije isteka roka od 14 dana.

Tvrtka može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok

potrošač ne dostavi dokaz, da je robu poslao natrag. Osim u slučaju da tvrtka ponudi

mogućnost, da sama preuzme robu.

UPOZORENJE! Mogućnost obustave ugovora NE vrijedi za pravne osobe. Kupac

koji prekine ugovor ili narudžbu, treba robu vratiti neoštećenu u originalnom

pakiranju i u nepromijenjenoj količini. U slučaju da je ustanovljeno da je nastalo

fizičko oštećenje robe ili da količina ne odgovara izvornoj – kupac je dužan

nadoknaditi nastalu štetu.

Obustavu ugovora nije moguće izvršiti u navedenim slučajevima:

ako je roba oštećena, zaprljana ili su vidljivi znakovi uporabe (fizička oštećenja, stik

s tekućinom);

ukoliko uređaj ili programska oprema sadrži podatke, slike, postavke kupca;

ukoliko je dodatna oprema, upute za korištenje, te pripadajuća programska oprema

uništena, prljava ili nedostaje (ili je prelomljen sigurnosni pečat) uključujući i

garancijski list.

Potrošač može prije konačne potvrde narudžbe provjeriti pravilnost te narudžbe; gdje

mu je omogućen kompletan pregled narudžbe uključujući količinu i cijenu, te

mogućnost ispravaka pogrešaka. Tek potvrdom tog koraka potvrđuje se izvršavanje

narudžbe.

STVARNA GREŠKA

Kada je greška stvarna? U slučaju kad:

Artikl nema svojstva, koja su potrebna za njegovu normalnu upotrebu ili za promet

Artikl nema svojstva, koja su potrebna za posebnu upotrebu, za koju ga kupac kupuje,

a prodavač je bila znana ili bi trebao znati za nju.

Artikl nema svojstva ili kvalitete, koje su bila izričito ili prešutno dogovorene ili

ugovorene.

Kada je prodavač izručio artikl, koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je

uzorak ili model bio pokazan samo za informativne svrhe.

Kako se provjerava prikladnost artikla?

Provjerava se u usporedbi sa drugim, netaknutim artiklom iste vrste, ali i sa izjavom

proizvođača ili deklaracijom na samom artiklu.

Kako se može prijaviti stvarna greška?

Kupac nas treba o mogućim stvarnim greškama obavijestiti zajedno sa točnim opisom

greške u zakonski dogovorenom roku. Kupac nam treba omogućiti i pregled artikla.

Propise i pravo prijave stvarnih greški preciznije uređuju odredbe u Zakonu o zaštiti

potrošača.

POVRAT NOVCA

Ako je kupac od narudžbe ili ugovora odustao sukladno s uvjetima za prekid,

prodavač mu je dužan vratiti novac putem transakcijskog računa najkasnije u roku 14

dana nakon primitka artikla. Ne provodimo gotovinski povrat novca.

GARANCIJA

Artikli imaju garanciju ako je tako navedeno na garancijskom listu ili na računu.

Garancija je važeća ako je upotreba bila u skladu sa uputama na garancijskom listu i

artikl vraćen zajedno sa računom. Informacija o garanciji je navedena i na stranici

gdje je artikl prezentiran. Ako informacije o garanciji nema, artikl nema garancije ili

podatak u tom trenutku nije poznat. U tom slučaju kupac može kontaktirati prodavača,

koji će predočiti ažurirane informacije. Garancija vrijedi samo za “skrivene” greške,

koje nastaju bez utjecaja korisnika. Garancija ne vrijedi ako prodavač utvrdi da je

došlo do mehaničkog oštećenja ili kod stika sa tekućinom.

Proizvod će se zamijeniti novim u slučaju da servis ili popravak nije moguć. Proizvod

ćemo proslijediti na ovlašteni servis, gdje će popraviti nastale greške ili oštećenja.

Pored svakog proizvoda ili garancijskog lista navedena je adresa ovlaštenog servisera.

MIŠLJENJA/KOMENTARI KORISNIKA

Mišljenja ili komentari korisnika i recenzije artikla koje kupci napišu, dio su

funkcionalnosti trgovine koje su namijenjene korisničkoj zajednici. Ponuđač

omogućuje da mišljenja napiše bilo koji registrirani korisnik trgovine, kao i da ih

ponuđač pregleda prije konačne objave. Ponuđač neće objaviti mišljenja ili postove

koji su na bilo koji način uvredljivi, opsceni ili prema mišljenju ponuđača ne nude

koristi drugim korisnicima ili posjetiteljima.

Iznošenjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima upotrebe i

ponuđaču daje dozvolu za objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i

drugim medijima. Ponuđač ima pravo sadržaj teksta upotrebljavati neograničeno

vrijeme i za bilo koje namjene, koje su u poslovnom interesu ponuđača, uključujući

objavom u reklamama ili drugim vidovima marketinškog komuniciranja. Autor

mišljenja/komentara istovremeno izjavljuje i garantira, da je vlasnik materijalnih i

moralnih autorskih prava na napisano mišljenje i komentare te da sva prava

neisključivo i bez vremenskih ograničenja prenosi na ponuđača.